joi, 19 noiembrie 2015

În derivă


Îmi tot răsună in minte un citat ...cred...
Am redescoperit o ,,aplicație,,
Din mine.
Un curcubeu pe orice vreme.
Ariergardă,gardă,trezie,bucurie,uimire,nimic-nu-mă-mai -surprinde
Nu ,,apăs,, căci se declanșează singură.
Abonament etern.
Parcă vorbește despre mine... sau mi se pare?...poate nu... în cazul ăsta ,tare aș vrea s-o downloadez și eu...poate și voi?
I hope there are days when you falling in love with being alive ...cred că și asta am citit undeva...
Câteodată,în mine găsesc și ce nu caut...și tot nu pot să-i înțeleg pe cei care au impresia că dacă păstrează tăcerea ,eu aud la indigo...nici pe FB când încuviințezi din cap,nu se vede ,chiar dacă dai like....oare ...când ai plecat din gândurile mele ? ...cred că ceasul era offline...sau poate eu?

https://www.youtube.com/watch?v=73cWfFEKAfE






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu