vineri, 27 noiembrie 2015

Confuzie

Felii de suflet printre perdele.
Noaptea iși ia cu ea
Mirosul stelelor
Ce au avut curajul
Să-și scuture văpaia peste noi.
O ninsoare scurtă
Cade peste fereastra de chat
Și îmi diluează cafeaua.
Amuțesc ....
Liniștea e prea caldă
Și mă moleșește ...
Sunt bine....
Nu... cuvintele tale
Îmi aduc lacrimi în ochi
De fiecare dată.
Simt că se petrece o așteptare
Plină de fluturi albaștri
Ce se hrănesc cu mintea mea.
Sau poate cu inima.
Nu-mi dau seama încă.
Nu știu nici dacă să-ți răspund.
Ce rost are?
Amuțesc lângă  un emoticon.
Cred că l-ai lăsat din greșeală .
Întorc pagina .
Mă hotărăsc să-ți răspund.
Trimit plicul la o altă adresă.
Ba nu...
Mesajul a plecat spre tine .
Doar că nu era întrebarea ta...
Tu nu-ți mai pui demult
Întrebări despre mine.

https://www.youtube.com/watch?v=1-YtH2ETgnY&feature=share



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu