marți, 10 noiembrie 2015

Bilet de avion...

Mi-am pregătit valiza.... îmi iau numai câteva haine ...restul , le donez... îmi iau și visele ....unele amintiri le înghesui prin buzunare... cărțile ?le pun în cutii mari de carton sigilate , gata de drum.... sufletul e mereu la mine....am uitat ceva???...telefonul...nu...si asa imi face figuri din prima zi .... o sete de zbor , fără să-mi taie cineva aripile.... un dor de mai bine ... o nevoie de a fi aproape de ai mei ...dar si departe de unii dintre voi .... o dorință nebună de a mă prosti alături de câțiva nepoței...o stare confuză de liniște și nerăbdare ...incă un examen....o speranță abia perceptibilă că toți muritorii suntem egali ... dacă nu?... doar un bilet de avion ... fiindcă toți avem dreptul să ne împlinim visele .... și unele ne trag încontinuu de mânecă...



photo by Luminița Antonela Zagrai


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu