joi, 19 noiembrie 2015

De toate

,, Sunt ani care pun întrebări și ani care îți oferă răspunsul,,
Mda...Cred că am trecut printr-un revelion acum vreo zi- două - trei... și nu a fost ca alte revelioane :cu șampanie , cu artificii , cu muzică , cu dans .... nuuuu....mmmm.... dacă stau bine și mă gândesc am avut și muzică .... îmi plângea sufletul ca o chitară neacordată... și dans am avut.... mă zvârcoleam cu durerea în brațe strigând după ambulanța care alerga pe strada mea ... nu mă vedea din cauza legislației care încerca să mă țină sub nivelul paginilor... și s-a prezentat revelionul ăsta la ușa mea îmbrăcat la patru ace ...mi-a tăiat respirația....ce mai !!! și s-a proțăpit în pielea mea toată noaptea .... mai vin revelioanele ... daaa... se mai și duc. Ăsta al meu , nu și nu.A rămas să joace până și Perinița ...îl mai știți ? Ehhh ...eu îl uitasem da ... a avut grijă să mi-l amintească...Da ce a fost după.... blanc total ... oare cât a trecut de atunci ? o zi ?două? trei? și nici măcar nu am băut șampania ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu