duminică, 6 decembrie 2015

Sărbători frumoase

Pentru că și azi e sărbătoare , Sf.Nicolae vreau să vă spun că vă doresc să aveți parte de toată sănătatea din lume ....lăsați-mi și mie puțin :) ... bucurii nenumărate .... fericire alături de toți cei dragi vouă .... împliniri în plan personal , profesional , social si unde mai vreți voi .... liniște sufletească fără sfârșit ( asta e foarte importantă ) ... căldură în suflete ... încredere deplină în voi pentru că fiecare om e extraordinar în felul lui , inegalabil ... nu vă doriți să semănați cu nimeni  , fiți voi înșivă mereu ,indiferent dacă cei din jur vă plac sau nu ( bineînțeles să nu -i răniți pe cei din jurul vostru ) ... primiți dar mai ales dați IUBIRE , pentru că ăsta e motorul omenirii .... IERTARE chiar dacă anumite persoane nu o merită ; sufletul vostru vă va mulțumi  prin a ști să fie fericit ..... oferiți zâmbete , vorbe pline de căldură , un umăr de sprijin , o mână în ajutorul celor care au nevoie de ele.... nu uitați să fiți , măcar din când în când , COPII .... Toate acestea valorează mult mai mult decât orice cadou material la care ați visat vreodată sau visați acum .Bunătatea să vă fie umbra care vă însoțește pretutindeni , cea de-a doua piele .... Nu vă părăsiți prietenii la nevoie , indiferent de situație . Încurajați-i măcar , dacă altfel nu aveți cum să-i ajutați , ascultați-i , fiți alături de ei prin prezența voastră fizică sau virtuală ,dacă nu e posibil altfel.
În acest moment simt că a sosit vremea să îmi iau rămas bun de la voi , cei care mi-ați fost fideli pe acest blog ,cei care mi-ați iubit poeziile ... postările .Am trăit și momente extraordinare alături de voi văzând că sunteți câțiva care mă citiți dar au fost și momente mai puțin plăcute , când au fost anumite comenturi care m-au speriat , pe altele le-am simțit  răuvoitoare . Dar fiindcă știu că în spatele fiecărei agresiuni  verbale se ascunde o suferință , am reușit să trec peste .
Și vă doresc toate acestea nu numai de Sf.Nicolae .... ci și de Crăciun ... și pentru tot restul vieții voastre .Vă mulțumesc că ați fost alături de mine în această frumoasă călătorie .Din păcate sau poate , nu .... această călătorie a luat sfârșit .Vă mulțumesc încă o dată tutror celor care mi-ați dat putere și imbold ca să scriu.Gândurile mele bune vă vor însoți mereu .Chiar dacă nu le simțiți , vor fi acolo , cuibărite  în sufletul vostru .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu