duminică, 20 decembrie 2015

No Doubt - Don't Speak



poezie primită de la cineva ( aceeași persoană de anul trecut  )pe fb ... e foarte frumoasă , de aceea am postat-o aici ... e scrisă de Elena Mirca



De-aș pleca străjuită de pofta cerului
pe urma unui demiurg ,
Tot m-aș întoarce în lut și oase...
Pentru a te întâlni ... pe tine ,
Glas al inimii mele...
Dacă mi-aș pune zălog
privirea unui alt soare ,
Tot aș alerga înapoi spre tine ,
Chip din chipul gândului meu...
Între sens și nonsens ,
Între absolut și efemer ,
Balanța credinței noastre...
Și unde să merg dacă pașii tăi
lunecă-n mine
Ca un fluviu răscolit de dragoste?
Și unde s-alerg ,
Spre ce dimensiune a spiritului ,
Dacă ființa ta ... în ființa mea
E picătură din aceeași trăire ?
Ce arie a dorinței să-mi încânte cugetul,
Dacă dorul de tine cântă în mine,
Melancolic și prelung?
Dacă umbra privirii tale încă-mi bântuie nopțile
Și-mi aprinde flacăra unui vis neînceput?















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu