vineri, 4 decembrie 2015

Introspecție...?

" Trebuie să-mi pun un geam nou la fereastra de chat.
O gaură neagră a așteptării a creat presiune pe el si mi l-a spart.
Am treabă în weekend." - Cori Anton

Îmi place la nebunie această metaforă. Uneori ,se întâmplă să aștepți atât de mult un răspuns ,încât chiar îți dă senzația că ceva e în neregulă cu netul/laptopul etc.tău.
Nu toți simțim la fel , evident . Suntem ființe diferite .Gândim , ne comportăm diferit .Poate că asta e frumusețea . Deși cei care se înțeleg bine ,contrar celor spuse că s-ar completa reciproc , de fapt , își văd unul la altul exact părțile care le au și ei în personalitatea ,în felul lor de a fi. La fel e și în cazul celor care nu  se înțeleg , își găsesc puncte slabe unul altuia. Nu poți să recunoști ceva la altă persoană dacă nu ai cunoscut-o mai întâi la tine , așa cum nu ai putea să recunoști noaptea dacă nu ai ști cum arată ziua.Încep să-mi pun întrebări ...sunt foarte multe ...diverse ...unele greu de acceptat poate ... Mi-aș dori să aflu răspunsul la unele dintre ele...la altele , nu sunt foarte sigură.... Ce din mine trezește în celălalt comportamentul său ? Ar trebui să-mi iau liber câteva zile , să petrec explorându-mă mai în detaliu.La fel ca un speolog ,să pătrund în adâncul ființei  mele ,sufletului meu , să caut , să observ fără a analiza imediat , să înțeleg .... E curios ,că de fiecare dată când interacționez cu oamenii ,descopăr ceva nou despre mine : uneori sunt lucruri extraordinar de frumoase și pozitive ,alteori , slăbiciuni și umbre care mă destabilizează ... ma dezrădăcinează de esența mea ... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu