duminică, 27 noiembrie 2016

M-am dezbrăcat de tine , iubite !

Aseară te-am lăsat pentru ultima dată
Alături de mine , în apa cu miros de ciocolată
Care îți place ție atât de mult .
Mi te-ai lipit de piele , asemeni  blugilor gata uzați
Pe care-i cumpără tinerii din ziua de azi .
Te-am lăsat să mă cuprinzi în brațe
Pentru ultima oară și parcă știai …
De câte ori mă îndepărtam
Îți înfigeai degetele direct în inima mea
Ca un cuțit cu marginile zimțate
Și-l roteai când spre dreapta ,
Când spre stânga , până când
Sângele nostru se amesteca asemeni unui cocktail .
Apoi , ți-ai așezat capul pe perna mea
Să poți trage cu ochiul la visele mele .
Mereu ai vrut să știu că sunt numai a ta .
Când am vrut să-mi vopsesc părul în galben ,
Ai spus : Nu te las ! Nu ți se potrivește !
Și poate ai avut dreptate …
Cred că … doar mi-am dorit să nu mă mai placi …
Am implorat luna , pentru ultima oară ,
Să-și acopere goliciunea să dormi .
Am reușit să mă dezbrac de tine , iubite …
Când vei citi scrisoarea , voi fi departe ,
Ocupată să respir , să dansez …
Inima mea mai sângerează încă
Acolo unde a fost locul tău …
Azi-noapte , m-am simțit ca la
O nuntă făcută în pripă la Las Vegas
Unde martorii sunt doi Elvis Presley .
Am făcut un pact cu tine,
În timp ce dormeai adânc împrejurul meu ;
Să ne păstrăm doar ultima bătaie de inimă
Unul pentru celălalt …
M-am dezbrăcat de tine , iubite …

Fotografie: Sun Island, Maldives


https://www.youtube.com/watch?v=ih-l-SC9zFE

chiar dacă ...

https://www.youtube.com/watch?v=WXPSa9914ZY



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu