duminică, 24 ianuarie 2016

Lupta mea

Au fost zile când lumea 
Vorbea despre mine ,
Ca despre o fată dispărută .
Am fost doar prizoniera
Unor mari minciuni nevinovate 
Despre o galaxie scufundată 
Într-o gaură neagră a universului .
În apărarea mea ,
Am învățat să am aripi ,
Să lupt sub aceleași stele 
Cu toate misterele Pământului .
Am făcut din cer un jurnal
În care am scrijelit 
Despre febra neagră a tuturor oamenilor ...
Ca mine ... ca tine ... ca noi ...
Am construit orașe întregi de vise 
Din ziua zero până azi 
În care s-au adunat 
Colecții imense de lumină și bucurie .
Acum ,ei vorbesc despre mine ,
Ca despre fata care a învins cerul .
Și nu am făcut decât să trimit
Acel tren al orfanilor de vise 
În alte galaxii , nelocuite .

photo by Philippe Didier



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu