joi, 29 mai 2014

Tu

Azi cerul mi-a zâmbit.
Te priveam din spatele dorului
Cu ochii plini de nestinsul iubirii.
Iti mângâiam fiecare șoaptă
Și-ți sorbeam fiecare gând.
Eram cu tine...
Lumea devenea mai bună,
Greul devenea ușor.
Umerii se ridicau semeți
Privind puternica faptură.
Erai langa mine !



autor necunoscut (poate aflăm și numele ei/lui...mi-ar face o deosebită plăcere)





Această poezie nu este a mea , mi-a trimis-o un/o iubitoare a  poeziei mele...Mă bucur că am fost un imbold ptr.ea/el să se apuce de scris poezie...Faptul că am reușit să am un asemenea efect pozitiv asupra cuiva , mă face să mă simt extraordinar....E un feedback pe care oricine și l-ar dori !!!! Îi  mulțumesc și  pe această cale pentru mesaj și pentru această poezie !!!!! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu