vineri, 2 mai 2014

Mulțumesc

Vă mulțumesc tuturor celor care îmi vizitați blogul și sper să înțelegeți că măsura pe care am luat-o de a nu mai da voie oricui sa facă comentarii a fost necesară.Au fost unele comentarii răutăcioase și unele care ,probabil dintr-o simplă neînțelegere,m-au îngrozit.În poezia mea am pus mult suflet...sunt foarte multe trăiri... fiecare spune o poveste...unele sunt mai triste,altele sunt mai puțin triste..sunt emotiile  mele..dar vă rog să le acceptați așa cum sunt,să nu le faceți analiza literară ,nu acesta-i scopul blogului.Am dorit să simțiți alături de mine ,să rîdeți ,să vă regăsiți în aceste versuri...sau pur și simplu să trăiți o altă poveste.....Și vă rog,dacă nu vă place poezia mea,nu-i nici o problemă...nu poate plăcea tuturor....nu vă obligă nimeni să intrați pe blog....ușa e deschisă tuturor  însă dacă nu vă place nu trebuie să intrați ....mă refer în special la vreo două persoane...se știu ele...nu vreau să fiu nevoită să le postez numele....pentru  ele chiar am rugămintea să nu mai intre pe blog,să-și caute o altă ocupație mai potrivită cu gusturile lor....nu toată lumea poate fi sensibil la poezie....pe acele persoane chiar le rog să-și dea jos masca în altă parte,nu pe blogul meu.Eu le cunosc adevăratul caracter și nu cred că mai trebuie să mi-l dovedească în vreun fel.Dacă aș avea posibilitatea să le restricționez intrarea ,aș face-o, însă se pare că nu există opțiune pentru așa ceva Din aceste motive,nu voi mai posta poezii ,cel puțin o perioadă. ....Vă mulțumesc încă o dată

.http://www.youtube.com/watch?v=9EHAo6rEuas

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu